Συχνές ερωτήσεις

 

Παραγγελίες

1.Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου και πόσο θα επιβαρυνθώ;

-Για τις παραγγελίες στην Ελλάδα ο χρόνος αποστολής είναι εντός 1-2 εργάσιμες ημέρες.

 

2.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

-Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της εταιρίας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο  info@superoffers.gr  εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της εταιρίας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

 

3.Μπορώ να παρακολουθώ σε ποιο στάδιο βρίσκεται το προϊόν που έχω παραγγείλει;

-Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ 218 218 9983), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@superoffers.gr

 

4.Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει, γιατί;

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει επειδή:

-Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, η ομάδα του Superoffers θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας παρέχει κάποια εναλλακτική λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.

-Έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, με την πληρωμή του κλπ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω e-mail επικοινωνία μας μαζί σας, γιατί δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπώς συμπληρωμένα τα στοιχεία σας. 

-Σε μία τέτοια περίπτωση, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε εσείς με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω e-mail στο info@superoffers.gr είτε τηλεφωνικά στο 218 218 9983

 

Μέλη

1.Πρέπει να έχω λογαριασμό για να μπορέσω να ψωνίσω από το Superoffers.gr; Γιατί να κάνω εγγραφή στο Superoffers.gr;

Δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό προκειμένου να ψωνίσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.Καλό είναι, όμως, να γνωρίζετε ότι τα μέλη του superoffers.gr μπορούν:

-Nα εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους κάθε φορά που θα πραγματοποιούν κάποια νέα παραγγελία.

-Μπορούν να ενημερώνονται για τις νέες κινήσεις της εταιρείας.

 

2.Πως ανοίγω λογαριασμό;

-Στην επιλογή σύνδεση, δημιουργείτε έναν νέο λογαριασμό με τα προσωπικά σας στοιχεία και σας επιστρέφετε επιβεβαιωτικό email για την εγγραφή σας στο superoffers.gr

 

3.Ξέχασα τον κωδικό μου, τι πρέπει να κάνω;

-Ένα έχετε ξεχάσει το κωδικό σας, υπάρχει στην επιλογή της σύνδεσης σχετική ερώτηση «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» όπου με email θα ενημερωθείτε για τον νέο σας κωδικό.

 

4.Τι είναι η Wishlist(Αγαπημένα)

-H Wishlist αποτελείται από προϊόντα που επιθυμείτε και θέλετε να αγοράσετε άμεσα ή μελλοντικά. Προσθέτοντας προϊόντα στη Wishlist, στην ουσία ταξινομείτε όλες σας τις επιθυμίες από τα προϊόντα μας, ανεξάρτητα με το εάν και πότε θα πραγματοποιήσετε μια μελλοντική αγορά, ώστε να μην χρειαστεί να τα ξαναψάξετε.

Από τη Wishlist μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας κάνοντας απλώς ένα κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι» ή και να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wishlist επιλέγοντας «Διαγραφή».

 

Επιστροφές Προϊόντων

1.Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα; Αν ναι, θα επιβαρυνθώ επιπλέον;

-Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 218 218 9983, αναφέροντας και το λόγο της ακύρωσης. Το αίτημα πρέπει να καταχωρηθεί εντός 3 ημερών και να πραγματοποιηθεί η αποστολή μέσα στις επόμενες 14 ημέρες από την έγκριση του αιτήματος.
Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα : Απόδειξη λιανικής και άλλα συνοδευτικά όπως ετικέτες –διακριτικά σήματα μέσα στο κουτί κλπ.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Αγορές

1.Πως βρίσκω ένα προϊόν; Πως πραγματοποιώ μία αγορά;

Η διαδικασία αγοράς στο superoffers.gr είναι ιδιαίτερα απλή:

-Στο κεντρικό μενού υπάρχει μία ένδειξη «κατηγορίες» από εκεί επιλέγετε την υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει, τεχνολογία, τηλεφωνία κτλ. και εμφανίζονται όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στην συγκεκριμένη κατηγορία

-Στην συνέχεια επιλέγοντας το είδος και την ποσότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι για την ολοκλήρωση της αγοράς.

 

2.Το ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στην τιμή

-Το ΦΠΑ περιλαμβάνεται ήδη σε όλες τις τιμές.

 

3.Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής στις παραγγελίες σας στο superoffer.gr είναι οι εξής:

-Με αντικαταβολή, το κόστος είναι στα 2€ μαζί με το ΦΠΑ.

Θα πληρώσετε κατά την παραλαβή του προϊόντος που παραγγείλατε στον χώρο που μας έχετε υποδείξει.

-Με πιστωτική κάρτα (δείτε πιο αναλυτικά στο «Τρόποι πληρωμής»)

-Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς του SuperOffers. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking! Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση. Στο καταθετήριο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αναγράψετε ως αιτιολογία: το επώνυμο, το όνομά σας και αν θυμάστε τον αριθμό παραγγελίας. Υποχρεωτικά, μετά την κατάθεση των χρημάτων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μαςστέλνοντας ένα e-mail για να μας γνωστοποιήσετε την πραγματοποίηση της κατάθεσης στο info@superoffers.gr. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω του συστήματος Online επικοινωνίας ( εμφανίζεται κάτω δεξιά σε κάθε σελίδα μας ). Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά: 218 218 9983. Εφόσον πραγματοποιηθεί η κατάθεση, θα σας σταλεί e-mail και sms (μήνυμα), στο οποίο θα αναφέρεται ακριβώς η ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας και το μέσο που στάλθηκε.

Οι λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέτετε είναι:                  

Τράπεζα - ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αριθμός Λογαριασμού: 6409142484983

Τράπεζα- ΕΘΝΙΚΗ Αριθμός Λογαριασμού: 051/00324259

Τράπεζα-EUROBANK Αριθμός Λογαριασμού 0026.0328.98.0201010536

Μετά την κατάθεση χρημάτων  πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα  email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο  info@superoffers.gr.

Μπορείτε και τηλεφωνικά: στο  ☎ 218 218 9983.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση.Με πληρωμή με πιστωτική κάρτα, Paypal και τραπεζική μεταφορά ο πελάτης κερδίζει τα έξοδα αντικαταβολής και χρεώνεται μόνο με το κόστος της απλής μεταφοράς που είναι στα 2 € μαζί με Φ.Π.Α.

 

 

 

  • Μεγάλες Εκπτώσεις

    Κάθε εβδομάδα Εκπτώσεις

  • Δωρεάν Μεταφορικά

    Για παραγγελίες άνω των 60€

    *(για παραγγελίες κάτω των 5 κιλών)

  • Τρόποι Πληρωμής

    Πολλαπλοί Τρόποι Πληρωμής

  • Εγγύηση

    30 ημερών & επιστροφής
    χρημάτων

  • Εξυπηρέτηση
    218 218 9983

    Δευτ.-Παρ.09:00-18:00